עיצוב ובניית אתר בWIX, עיצוב לוגו ושפה ויזואלית

נעשה כחלק מעבודה עבור סטודיו PRODUX

בפרויקט זה הוזמנתי על ידי סטודיו PRODUX לשמש כיועצת UI וכמעצבת מרקטינג עבור סטארט-אפ שעוסק בניהול אירועים קריטיים כמו התקפות סייבר באמצע הלילה. התהליך, שהונחה על ידי מרסל כספי, היה מרתק ומאתגר כאחד.

בשלב ראשון, מרסל העבירה אלי את הידע הנדרש כדי להבין לעומק את צרכי החברה, האסטרטגיה והקהל היעד שלה. היה ברור שבאירועים קריטיים אלה נדרשת תגובה מיידית, מקצועית ובטוחה – ערכים שהמותג חייב היה לשדר.

לאחר ההכנות, החלה עבודת העיצוב עצמה. קודם כל, פיתחתי שפת איורים מקורית ורלוונטית לפעילות הייחודית של המיזם, שתוכל לשמש בסיס לכלל חומרי השיווק והאתר. בזמן העבודה על האתר יצרתי מספר הצעות ראשוניות ללוגו החדש.

הלוגו הסופי שנבחר מסמל שלמות המורכבת מיחידות רבות, כאשר אחת מהן יוצאת ממקומה – משל לאירוע החריג שהחברה יודעת לנהל בחכמה ובאפקטיביות.

במקביל לעיצוב הלוגו, עיצבתי את אתר האינטרנט של החברה, תוך שמירה על שפת המותג החדשה וההדגשים העיצוביים הייחודיים שפיתחתי. האתר כלל תכנים מקצועיים, ממשק משתמש ידידותי וחווית גלישה חלקה ורהוטה.

בהמשך יצרתי גם חומרי שיווק נוספים כגון גרפיקות לרשתות החברתיות ועלונים לכנס השנתי, כולם בשפה העיצובית החדשה והעקבית. המסרים המרכזיים שהודגשו היו מקצועיות, מהירות תגובה ויכולת טיפול באירועים קריטיים. פרויקט זה דרש ממני יצירתיות רבה בתחום האיור במיוחד, מכיוון שרצינו לייצור שפת איורים זכירה וייחודית למייזם זה. כדי להפוך את האתר מ"עוד אחד כמו" לאתר זכיר שמשלב משחקיות ומקצועיות על.

האתר עדיין קיים כעת לאחר כ-5 שנים, אם כי יתכן שמעצבים נוספים נגעו בו מאז. אם הייתי יכולה לשדרג אותו כיום, היית משדרגת אותו לתחושה יותר נקייה ועכשווית. לינק לאתר

  • עיצוב לוגו

  • עיצוב אתר + איורים

  • עיצוב תוכניה + חומרים שיווקים לכנס